Search found 698 matches

by ilovetyson
Sun Oct 05, 2008 7:17 am
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Jazzy Juelz is Ready For Adoption
Replies: 28
Views: 3706

Ok, well good news! Jazzy has a Meet and greet today! :) YAY!!!!!!! They are bringing there 12 week old Puppy! I have a feeling that this is going to be his new home! :)

So, Keep your fingers crossed!
by ilovetyson
Sat Oct 04, 2008 4:58 pm
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Got another Foster! Miss Faith!
Replies: 5
Views: 817

hahaha yea it is fun. Her and Jazz are NON Stop! And we took her to petsmart.. she was a bit weary of new things, But after some Coaxing, she was fine :) Then we took her to my mom's and her roomate is IN LOVE With her. She sat all snuggled up to her and was giving her kisses and smootching her face...
by ilovetyson
Sat Oct 04, 2008 11:22 am
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Got another Foster! Miss Faith!
Replies: 5
Views: 817

Got another Foster! Miss Faith!

Faith is a 25lb MINI Pit! :-) "Midget Pit" :-) My friend calls her Bridget the Midget! Lol So welcome her! She is part of the HAPBTR Rescues! And is staying with me for now! :) http://i12.photobucket.com/albums/a213/a24gigglez/FosterAnimals/Faith/Faith10-3-08002.jpg http://i12.photobucket....
by ilovetyson
Tue Sep 30, 2008 5:21 pm
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Hugo-a-go-go
Replies: 54
Views: 6929

OMG he is tooo freaking cute!

*Crosses fingers* I Hope the inspection goes well!
by ilovetyson
Tue Sep 30, 2008 10:20 am
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Khial is ready for his Forever Home!!! (Pic Heavy)
Replies: 30
Views: 4237

YAY! Grats to Khial! WOOT
by ilovetyson
Mon Sep 29, 2008 10:11 pm
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Four Month old puppy
Replies: 15
Views: 3131

If she was a Standard, and you were Near Florida, I have a friend of my mom's looking for one :-/
by ilovetyson
Mon Sep 29, 2008 8:53 pm
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Jazzy Juelz is Ready For Adoption
Replies: 28
Views: 3706

OMG There dog is BEAUTIFUL! :inlove: There was a bit of a If'yness in the begining. She was a little Growly, and snappy.. But when Jazz threw himself of the ground she was fine! They Ran Like CRAZYYY!! Had a BLAST!! They both Loved him,and thought he was BEAUTIFUL! I Just wish it wasn't so freaking ...
by ilovetyson
Sun Sep 28, 2008 8:51 pm
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Hugo-a-go-go
Replies: 54
Views: 6929

O M G What a FACE!! I Just wanna squish him!

I Hope he finds a home quick!
by ilovetyson
Sun Sep 28, 2008 4:45 pm
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Jazzy Juelz is Ready For Adoption
Replies: 28
Views: 3706

Everyone keep your fingers crossed! He has a meet and greet tomorrow! :-) YAY!
by ilovetyson
Sun Sep 28, 2008 8:56 am
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Elijah, Tampa
Replies: 19
Views: 2303

awwww I Hope it goes/went well! Keep us informed
by ilovetyson
Sat Sep 27, 2008 9:20 am
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Todd
Replies: 31
Views: 4017

awww, I Hope it works out so he gets a home!*Crosses fingers*
by ilovetyson
Fri Sep 26, 2008 5:58 pm
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Elijah, Tampa
Replies: 19
Views: 2303

aww I hope so too! *Crosses fingers*
by ilovetyson
Fri Sep 26, 2008 9:02 am
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Elijah, Tampa
Replies: 19
Views: 2303

Did he get adopted??? Update please :)
by ilovetyson
Mon Sep 22, 2008 5:24 pm
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Elijah, Tampa
Replies: 19
Views: 2303

AWWWWW He is beautiful, I hope he finds a hoem soon!
by ilovetyson
Fri Sep 19, 2008 4:51 pm
Forum: Rescue Resources & Adoptable Dogs
Topic: Urgent little girl in Tacoma, WA
Replies: 21
Views: 2672

All my fingers and toys are crossed for you! :pray

Go to advanced search