Spartan Now Done With Treatmend and Ready To Go Home!!!

Why buy from a breeder when there are plenty of homeless pups in shelters???
User avatar
APBTmom
Bully Lover 4 Life
Posts: 1264
Joined: Sat Nov 10, 2007 12:30 am
Location: Florida
Contact:

Postby APBTmom » Tue Aug 26, 2008 10:28 am

Spartan has found his forever home :headbang: :headbang: :headbang:

He will join them Friday morning on the local Airforce Base!
They are absolutely wonderful and are sooo excited and in love with our old man!

Cheers to Spartan, he's come a long way and deserves this more than anything :peace:

User avatar
RescueAPBT
Matured Bully
Posts: 524
Joined: Wed Apr 09, 2008 8:54 am
Location: High Point, NC
Contact:

Postby RescueAPBT » Tue Aug 26, 2008 12:32 pm

Awwww! Yaaay for Spartan!!! :))

User avatar
Nickdawg
Addicted to PBF
Posts: 7050
Joined: Thu Feb 09, 2006 7:15 pm

Postby Nickdawg » Tue Aug 26, 2008 11:49 pm

:cheerleader: Spartan! Such a handsome dignified man....

User avatar
ilovetyson
Pit Bull Forum Addict
Posts: 1979
Joined: Sun Jun 08, 2008 11:42 am
Location: Tampa Bay Florida

Postby ilovetyson » Fri Aug 29, 2008 8:58 pm

Did he go home today??

User avatar
APBTmom
Bully Lover 4 Life
Posts: 1264
Joined: Sat Nov 10, 2007 12:30 am
Location: Florida
Contact:

Postby APBTmom » Sat Aug 30, 2008 10:04 am

Spartan went home last night and is doing FABULOUS!!!!! :peace:

User avatar
ilovetyson
Pit Bull Forum Addict
Posts: 1979
Joined: Sun Jun 08, 2008 11:42 am
Location: Tampa Bay Florida

Postby ilovetyson » Sat Aug 30, 2008 10:37 am

YAY!!!!!!!!!!!!!!! I Bet it is different without him there eh? :) I am SOOO Happy for him! YAY!

User avatar
APBTmom
Bully Lover 4 Life
Posts: 1264
Joined: Sat Nov 10, 2007 12:30 am
Location: Florida
Contact:

Postby APBTmom » Sat Aug 30, 2008 1:06 pm

This was a very sad adoption. I honestly started to think he would be forever in my home and never leave rescue. He was the least looked at by anyone and 7 months with no interest.
Boy was I wrong and it didn't set in until about an hour or two after he was gone.
I know where he is though, and I can visit anytime!

User avatar
ilovetyson
Pit Bull Forum Addict
Posts: 1979
Joined: Sun Jun 08, 2008 11:42 am
Location: Tampa Bay Florida

Postby ilovetyson » Sun Aug 31, 2008 10:29 am

Awwww I am still SOOO Happy he finally found a home! I am gonna be sad to see Jazzy go! Lol


Return to “Rescue Resources & Adoptable Dogs”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests