Mirco the pocket Pit Bull

Why buy from a breeder when there are plenty of homeless pups in shelters???

Postby pocketpit » Fri Sep 24, 2004 6:58 am

OMG, I want him! It's really too bad I don't need another dog let alone a male because I'd snatch him up in a heartbeat. What a beautiful boy! I'm a little biased I guess as he reminds me of a dog I used to have. :crybaby: Keep us updated!
pocketpit
 

Postby AllAmericanPUP » Fri Sep 24, 2004 9:53 am

34 pounds now, but I bet that boy will be near 45-50 pounds when he is at a healthy weight
poor baby he's so thin :crybaby:
AllAmericanPUP
 

Postby megan203 » Fri Sep 24, 2004 10:00 am

I don't suppose you can hang on to him for another couple of years while I go through school, could you? Kidding. Just kidding.
Dang, he's exactly what I'd be looking for if I was able to have a dog right now.
megan203
 

Postby BabyReba » Fri Sep 24, 2004 1:53 pm

Ooooh, baby. I have a beat up girl of my own to worry about right now, too. Best wishes to him. I hope someone comes along to give him a great home.
User avatar
BabyReba
Regulator
 
Posts: 13387
Joined: Fri Nov 14, 2003 7:21 pm
Location: Winter Park, Florida

Postby pocketpit » Fri Sep 24, 2004 6:37 pm

I doubt they would adopt to me. I'm a renter and I have multiple dogs but I'm in LOVE with this dog. I hope someone else comes along who feels the same way.
pocketpit
 

Postby PitBullPride » Fri Sep 24, 2004 6:42 pm

He looks like he needs a hug!!!!! :inlove: I wish I could adopt him...I'm to far away. :sad:
PitBullPride
 

Postby Steph-n-Wolf » Fri Sep 24, 2004 7:39 pm

We do not need another dog... but if he weren't so dang far away I would buckle! I seriously would! Is there anyone in that area that could take on another 'un?
Steph-n-Wolf
 

Postby Steph-n-Wolf » Sat Sep 25, 2004 12:28 am

If someone would be willing to donate the $$$ to help me finish fencing in my yard, I would think about it! :) We just moved about 2 months ago, and are still sorting everything out.... That poor, sweet lil' guy, though! My husband would kill me if I got another dog and didn't adopt from Liesl's Luv-A-Bulls here in our town! ... Oh... but... MAN...
Steph-n-Wolf
 

Postby loon123 » Sat Sep 25, 2004 7:30 am

Something we have done on the biker forums I visit is to post or e-mail where we live and if we are willing to help a biker and/or bike get home, when there's an accident or a breakdown. We didn't give our actual addresses online though, for safety reasons. I wasn't involved, because my location didn't work out, but some did help a lady get back to Canada last summer after she had a wreck on her bike. Kind of like a "tag team" lol. I would consider helping to transport a pup or dog partway to a new home...don't know how the rescue places would deal with it, though....
loon123
 

Postby loon123 » Sat Sep 25, 2004 9:59 am

Yeah, bikers are usually big-hearted people that have a bad rep...kinda like Pit Bulls- lol!
loon123
 

Postby X-girl » Sat Sep 25, 2004 11:01 am

loon123 wrote:Yeah, bikers are usually big-hearted people that have a bad rep...kinda like Pit Bulls- lol!


That is very true!

The "tag team" idea is pretty cool.
User avatar
X-girl
Regulator
 
Posts: 10944
Joined: Thu May 13, 2004 12:12 am
Location: Weehawken, NJ

Postby moto1320 » Sat Sep 25, 2004 3:06 pm

Annies board has a transport section where people sign up for legs of a trip. They are usually broken up into hour long stints so that no one has to worry about missing work or whatnot. She does a ton of animal transport.

http://pub17.ezboard.com/frescuefrm1
User avatar
moto1320
Regulator
 
Posts: 3057
Joined: Thu Dec 25, 2003 9:20 pm
Location: NC

Adoption application

Postby Katie » Sat Sep 25, 2004 7:37 pm

I've applied to adopt Micro. If he's still available and gets along with dogs and cats, I definitely want him.
Katie
 

Postby Steph-n-Wolf » Sat Sep 25, 2004 7:58 pm

yay!!! YAY!!! :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
Steph-n-Wolf
 

Postby barbponys » Sat Sep 25, 2004 8:21 pm

:crybaby:
I waaaant him.......... :sad: Hubby said we can foster, not add......I'm very sad.
User avatar
barbponys
Health Guru
 
Posts: 3990
Joined: Wed Mar 24, 2004 4:21 pm
Location: Arlington Wa

Next

Return to Rescue Resources & Adoptable Dogs

Who is online

Users browsing this forum: Yahoo [Bot] and 1 guest

cron